Reklamace

 

Postup při reklamování zboží

  1. Žádost o reklamaci včetně jejího důvodu nám pošlete emailem na info@plastex-prachovice.cz. Nezapomeňte uvést číslo své objednávky. Pro urychlení reklamace připojte prosím fotografii reklamovaného zboží a kopii faktury.
  2. Zboží řádně zabalte, zabezpečte ho vhodným materiálem proti pohybu uvnitř a následnému možnému poškození během přepravy. Do balíku přiložte vyplněný Reklamační list.
  3. Takto připravený balík nám odešlete na adresu Miluše Svatková PLASTEX, Kněžice 57, 538 43 Třemošnice. Jakmile reklamované zboží převezmeme , posoudíme Vaši reklamaci a budeme Vás kontaktovat.
  4. Pokud bude Vaše reklamace uznána , zašleme v zákonné lhůtě peníze na Váš účet nebo, pokud si budete přát, odešleme Vám výrobek nový.
  5. Zboží nezasílejte na dobírku. Více o podmínkách odstoupení od kupní smlouvy štěte v nákupním řádu.

Formulář k reklamaci si můžete stáhnout zde.